Tästä lähtien te hoitajat saatte halutessanne järjestää omia pieniä juhlatapahtumia! Aiheena voi olla vaikka kerhon pohjalta järjestettävä tapahtuma, tai jokin kissanne henkilökohtaiseen elämään liittyvä merkittävä hetki. Aina juhlalle ei edes tarvitse olla välttämättä pätevää syytä, vaan kekkereitä saa pistää pystyyn ihan huvin vuoksi! Kaksi tai useampi hoitaja voivat myös yhdistää voimansa ja kehitellä yhdessä jotakin.
Suunnitelmien pohjalta ei heti siltä seisomalta tarvitse luoda blogimerkinnän tapaista tekstiä, vaan riittää kun tapahtumien kulun selittää esimerkiksi ranskalaisin viivoin. Plussaa tuovat myös tapahtumaa varten etsityt kuvat, palkinnot yms. Muista, että ylläpitäjällä on aina oikeus muokata kehittelemääsi tapahtumaa. Mieti tapahtumaa laatiessasi, mikä olisi sopiva ajankohta sen järjestämiseen, missä se järjestetään ja sopisiko tapahtuman yhteyteen jotakin kilpailuja, arvontaa yms.
Huomioi myös kulut. Juhlia varten kannattaa ostaa jotakin syötävää, ellet sitten järjestä nyyttäreitä. Voit etsiä esineitä juhliasi varten esimerkiksi Copyt-sivuilta tai käyttää Marketin tuotteita. Myös juhlapaikka vaikuttaa: Hoitolan sisä- ja ulkotiloissa juhlien järjestäminen on ilmaista, mutta joidenkin julkisten tilojen käyttäminen juhlintatarkoitukseen maksaa muutamia pennejä. Alla on pieni kaavio siitä, mitä juhlien järjestäminen missäkin maksaa.
Kun päätät järjestää juhlat, ilmoita siitä mielellään ainakin viikkoa etukäteen ylläpitäjälle. Kopioi ja täydennä seuraava kaavake Vieraskirjaan yksityisellä viestillä.
Juhlien aihe: (esim. synttärit/häät/hautajaiset/valmistujaiset yms.)
Juhlapäivä: (Siis se päivämäärä, jolloin juhla järjestetään)
Paikka ja aika: (Missä juhlat järjestetään ja milloin?)
Ohjelma: (Mitä juhlissa tehdään? Yhteisleikkejä/kilpailuja/arvontoja yms.)
Kulut: (Julkisten tilojen käyttökulut + mahdolliset muut kulut (=ruoka, palkinnot jos käytät Marketin tuotteita)?)
Tarjoilu: (Listaa esim. Marketista juhlia varten hankkimasi ruokien nimet tai liitä etsimiesi kuvien url-osoitteet)
Ei sitten muuta kuin bileitä järjestämään!
Suunnitelmien pohjalta ei heti siltä seisomalta tarvitse luoda blogimerkinnän tapaista tekstiä, vaan riittää kun tapahtumien kulun selittää esimerkiksi ranskalaisin viivoin. Plussaa tuovat myös tapahtumaa varten etsityt kuvat, palkinnot yms. Muista, että ylläpitäjällä on aina oikeus muokata kehittelemääsi tapahtumaa. Mieti tapahtumaa laatiessasi, mikä olisi sopiva ajankohta sen järjestämiseen, missä se järjestetään ja sopisiko tapahtuman yhteyteen jotakin kilpailuja, arvontaa yms.
Huomioi myös kulut. Juhlia varten kannattaa ostaa jotakin syötävää, ellet sitten järjestä nyyttäreitä. Voit etsiä esineitä juhliasi varten esimerkiksi Copyt-sivuilta tai käyttää Marketin tuotteita. Myös juhlapaikka vaikuttaa: Hoitolan sisä- ja ulkotiloissa juhlien järjestäminen on ilmaista, mutta joidenkin julkisten tilojen käyttäminen juhlintatarkoitukseen maksaa muutamia pennejä. Alla on pieni kaavio siitä, mitä juhlien järjestäminen missäkin maksaa.
Juhlapaikka: | Hinta: |
Kirkko | 5 penniä |
Koulun liikuntasali | 7 penniä |
Uimahallin sisä-/ ulkotilojen vuokraaminen |
13 penniä |
Teatteri Kissansilmän lavan vuokraaminen |
15 penniä |
Pöydän varaaminen kahvilasta. |
9 penniä |
Pöydän varaaminen ravintolasta. |
20 penniä |
Kun päätät järjestää juhlat, ilmoita siitä mielellään ainakin viikkoa etukäteen ylläpitäjälle. Kopioi ja täydennä seuraava kaavake Vieraskirjaan yksityisellä viestillä.
Juhlien aihe: (esim. synttärit/häät/hautajaiset/valmistujaiset yms.)
Juhlapäivä: (Siis se päivämäärä, jolloin juhla järjestetään)
Paikka ja aika: (Missä juhlat järjestetään ja milloin?)
Ohjelma: (Mitä juhlissa tehdään? Yhteisleikkejä/kilpailuja/arvontoja yms.)
Kulut: (Julkisten tilojen käyttökulut + mahdolliset muut kulut (=ruoka, palkinnot jos käytät Marketin tuotteita)?)
Tarjoilu: (Listaa esim. Marketista juhlia varten hankkimasi ruokien nimet tai liitä etsimiesi kuvien url-osoitteet)
Ei sitten muuta kuin bileitä järjestämään!